CLOTHER

CLOTHER névre hallgató kampányunk a Taxi-Turi nevű jótékonysági vásárunk újragondolt, covid-kompatibilis verziója. A fenntartható divat mellett számos fontos civil szervezetnek ad láthatóságot, és – ahogy a projekt neve is sugallja – közelebb hozza a szereplőket egymáshoz.

Hogyan működik?

A kampány alatt az Adománytaxinak felajánlott ruhaadományokból kiválogatott legjobb darabokra lehet licitálni, természetesen az adományozók engedélyével. A fogasokat elfelejtettük, és olyan modelleket kértünk fel az együttműködésre, akik egytől egyig valamilyen fontos társadalmi ügyet, szervezetet képviselnek. A vásárlók a licitálásból befolyt összeggel az alapítvány működését támogathatják. 

Az Adománytaxi legfőbb célja a projekttel, hogy láthatósághoz juttassa azokat a fontos munkát végző szervezeteket, akik témájuk népszerűtlensége, vagy kapacitáshiány miatt kevesebb megjelenési lehetőséghez jutnak. Azt gondoljuk, nem csak fontos, de lassan életbevágó, hogy a szolidaritás alapértékké váljon. A 2020-as év bebizonyította, hogy a civilek segítsége nélkül százezrek kerülhetnek bajba: így mindegy, hogy a környezeti nevelés, az energiaszegénység vagy az állatvédelem a téma, támogatnunk kell egymást, hiszen valójában mindegyik a közös ügyünk, még ha azt is gondoljuk, hogy egy-egy téma nem is érinti személyes életünket. 

STÁB

Az első Clother kampány 2020. március 15-21 között került megrendezésre. A kampányt profi önkéntes stáb készítette, a teljesség igénye nélkül a következő embereknek vagyunk nagyon hálásak:

Fotó – Chripkó Lili

Smink – Korsós-Romics Anna, Rimár Linda, Brezo Lívia, Csorba Alíz

Haj – Czigány Dóri

Fotós asszisztens – Nagy Bogi

Résztvevő szervezetek