Cirkusz, jóga és citromfüves meseolaj

Megosztás

Share on facebook
Share on twitter
Share on skype
Share on email
quote

Negyedik alkalommal rendezte meg a Civil Impact Nonprofit Kft. a Good Impact fenntarthatósági vásárt, ahol nagyvállalatok találhatnak civil stratégiájukhoz szükséges partnereket – és vásárolhatnak is. Ha pedig most mindenki forgatni kezdte a szemét egy újabb jószolgálati kezdeményezésre, ahol annyi történik, hogy vállalatvezetők kölcsönösen megnyugtatják saját lelkiismeretüket, akkor adjon ennek az egésznek még egy esélyt, mert a Good Impact egyáltalán nem ez a rendezvény.

Hanem „egy öt érzékszervre ható különleges piactér, ahol minőségi civil kapcsolatokat, üzleti lehetőségeket, érzékeny vagy éppen szórakoztató bemutatókat, jó energiákat és egy hiperaktív Novák Pétert kapnak a vendégeink” – mutatkozik be a Good Impact,

amelyet idén a vadiúj Király utcai esőerdőben, a Twentysixben rendeztek meg egy valóban hiperaktív, Kimnowak-és Beugró-hangulatot hozó Novák Péter házigazdával, nyolc civil szervezet színes-szagos bemutatójával és tucatnyi vállalat rekordrészvételével.

A Király utcai Twentysix pár hete nyitott, a Good Impact volt az első rendezvényük.

Novák egy laza nyitó activityvel indított, amelyben a rendezvény tételmondatát mutogatta el úgy nyolcvan idegennek ( „A fejlődés jó és fenntartható, a mi feladatunk, hogy megtartsuk ”). Kitért arra is, hogy ezen a rendezvényen a részvétel már lelkiismereti kérdés, és aki eljött, az büszke lehet magára, mert a jónak esélyt kell adni.  Ezután a regisztrációkor kapott névtáblánk szalagjának színe alapján csapatokba osztottak minket, majd ezekkel a csapatokkal végigjártuk az idei nyolc civil szervezet showroomját, ahol megvételre kínálták üzleti szolgáltatásaikat. Nyolc perc állt rendelkezésükre, hogy bemutassák, mit kínálnak, mi kipróbáltuk, megkóstoltuk, meghallgattuk, majd az idő leteltét jelző gongszó után tovább álltunk a következő showroomba.

További sajtómegjelenések