Andri Diána

kuratóriumi tag

Kommunikációs vezetőként a Jófogás márkának és a vállalat fenntartható működésének értékalapú kommunikációjáért felelek. Emellett fenntarthatósági szakértőként fejlesztettem tovább magam, zöld kommunikációs specializációval. Ide hosszú út vezetett, a brand marketinges pozícióktól, a civil szférában szerzett adománygyűjtési és vezetői tapasztalatokon át, a magyar IKEA vállalati kommunikációján keresztül.
Az Adománytaxihoz szakmailag és emberileg is nagyon könnyen kapcsolódom. Egyrészt a Jófogás márkával segítettük a TAXITURI webshop szélesebb ismertségét és elérhetőségét (Jófogás Boltként is), másrészt magánszemélyként aktív adományozó vásárlója vagyok a szervezetnek, a fenntartható öltözködést népszerűsítve.
Kuratóriumi tagnak való felkérésem rendkívül megtisztelő, ebben a szerepemben a vállalati szférát, a projekt menedzsment gyakorlatot, a hosszútávú és kiszámítható adománygyűjtési szemléletet és az eredményorientált kommunikációs iránymutatást tudom megadni az alapítványnak.

kuratórium

stáb

Önkénteseink